I miss you more than I can tell  

Posted by Bing


如果我主动找你,
那是因为在我心里你很重要...

如果不再找你
不是因为你不重要了
是因为我不知道
在你心里,
我是否重要..
在你心里
可曾留下我的足迹...


熟悉的铃声响起
不再急着去瞧
或许希望小一点
跌得就没那么痛

在人后
做一个微不足道的替补
等待着发光发热的一天
还是离开这个梦想的国度
到另一个地方
当一个受万众瞩目的正牌?

This entry was posted on Thursday, March 01, 2012 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments